دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد

ساخت وبلاگ

سمپاشی سوسک ریز کابینتی خانگی:

سوسک ریز یکی از انواع سوسری ها با سایز حدود  1تا 1.5 هستند. این سوسری ها از رنگ زرد مایل به قهوه ای تا سیاه دیده شده اند. برخی از آنها دارای بال هستند. این حشرات گرما را دوست دارند و در مکان های تولید غذا مانند رستوران ها بیشتر یافت می شوند. برای پیشگیری از ورود این سوسک ها به منزلتان باید بهداشت منزل را تا حد امکان رعایت کنید، حتما خرده های غذا را جارو کنید و هر از گاهی زیر صندلی ها ، میز و تخت را جارو بکشید. این سوسک ها در درزها و جاهای گرم تخم ریزی می کنند. در صورت مشاهده ی این سوسک ها در منزلتان باید از سمپاشان حرفه ای سمپاشی سوسک کمک بخواهید. راددین تک ، گروه سمپاشی سوسک در تهران ، با بهره گیری از تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته از سموم مناسب با ماندگاری طولانی برای سمپاشی سوسک ریز ، سمپاشی سوسک فاضلاب و ... استفاده می کنند.

سمپاشی مورچه
خدمات سمپاشی مورچه و از بین بردن کلونی های متعدد مورچه های خانگی و بالدار با روش های خانگی کار دشواری است، اما بهترین روش نابودی مورچه ها به صورت تضمینی، استفاده از روش های اصولی و تخصصی سمپاشی و البته سپردن این امر به دست توانمند شرکت های سمپاشی دارای مجوز و با سابقه است .
اجتماع مورچه‌ها می‌تواند از ده ها مورچه ی شکارچی در یک سوراخ یا حفره تا چند میلیون مورچه ی ساده و مورچه نازای ماده و طبقه‌ای از کارگرها و سربازها و سایر گروه‌ها را در یک محدوده جغرافیایی وسیع شامل شود. همچنین اجتماع مورچه‌ها دارای تعدادی نر نطفه دار و همچنین تعدادی مورچه ماده که توانایی بارور شدن دارند و ملکه نامیده می‌شوند، می‌شود. اجتماع مورچه‌ها را می توان یک ابرجامعه توصیف کرد. به این علت که مورچه‌ها در اجتماع با یکدیگر کار می‌کنند و از کلونی خود دفاع به عمل می آورند.

بهترین سم برای مگس خانگی و دامداری:
 سم دیویس بی بو از “دلتامترین” به عنوان ماده اولیه فعال استفاده می کند.سم مگس کش دیویس که به حالت اسپری اعمال می شود، دارای ماندگاری بیش از 3ماه و همچنین اثرگذاری سریع بر روی انواع مگس  ها می باشد.این سم را می توانید در داخل و خارج بناها و ساختمان ها به کار ببرید.این محصول کاملاً متفاوت با پرثروئید های قدیمی است چرا که ایزومری کاملا خالص و لذا 100 در صد فعال بوده و در نتیجه بیشترین قدرت را جهت از بین بردن جمعیت مگس دارد.سم دیویس نسل پیشرفته ای از پرثروئید است که قدرت مقابله با جمعیت بالایی از انواع مگس  ها و خانواده جمعیت آنها، را در آن واحد دارد.

مبارزه و سمپاشی مایت چگونه انجام می شود؟
در شرایط معمول استفاده از چکمه و لباس کار مناسب برای کشاورزان و همچنین استفاده از دورکننده مثل بنزیل بنزوات، دی متیل فتالات و دی بوتیل فتالات می تواند باعث ایجاد محافظت فردی از گزش هیره ها گردد. در مناطق شدیداً آلوده با استفاده از سموم شیمیایی مثل مالاتیون،بایگون،دیازینون و سموم دیگر باید اقدام به سمپاشی منطقه نمود سمپاشی زمینی به صورت آئروسل یا فوگر مناسب است و در صورت وسعت زیاد منطقه سمپاشی هوایی به طریقه U.L.V  باعث کنترل مایت ها می شود.

دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد...
ما را در سایت دستگیره فوروارد | قیمت فوروارد دنبال می کنید

برچسب : سمپاشی, نویسنده : farshah forward98 بازدید : 143 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 18:45